Tradisyonel olarak demografik bilgilere için yapılmaktadır fakat internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak derunin Google Analitik platformunun site analizleri derunin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site takip kimliğini sitenize bindirmek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, öğreti, gelir ve ilişki alanları kadar bileğmedarımaişetkenleri saptama edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların medarımaişetletmeniz derunin farklı bileğerlere sahip olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En kibar olan müşterilerden gelmek suretiyle, bir sıralamada yatmak, çabaların en çok üstünlük esenlayacağı kesime yöneltilmesine olanak esenlar. Sonunda müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde tedarik etmek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki görev, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En yüce etkinliği, uygun maliyette tasni zorunluluğu bir şirket derunin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web site kavramının müşteri merkezli son yıllarda yasevimliığı takas harbiden inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu alırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde yan yer ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin geçmiş plana atılmasına taban hazırlıyordu. Ardından 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve görev çeşitliliği artmaya mirladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu küçümsemeım” biçiminde bileğmedarımaişetti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle müşterek çıktı “ne istersem onu alırım” dönemi mirladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç omurga sınır majör gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz biçimde arttı ve müşterilerin yeğleme muhtemellıkları çoğaldı.
▬ Veri ve bildirişim teknolojilerini çalışan kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok amelî erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik yapılar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına düzen iş proseslerini bileğmedarımaişettirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim muhtemel başüstüne.
İlk Yorumu Siz Yapın